tiistai 26. marraskuuta 2013

Minä täällä hei!

Ajattelin tässä postauksessa kertoa blogini ideasta.

Ystäväni heitti aikoinaan ajatuksen, että rupeisin pitämään blogia. Siinä kohtaa ei ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Olin saanut vauvan, mutta en tahtonut mitään vauva-arki-blogia, kun en itsekkään jaksanut niitä lukea enkä osannut kirjoittaa niin hauskasti, että kukaan jaksaisi.

Aloitin Partyliten konsulttina n. kolme viikkoa sitten ja se on asia minkä tahdon jakaa muidenkin kanssa. Blogini on niin kuin kasvutarina. En ole koskaan tyytynyt pieneen osaan. Olen aina halunnut olla vähän enemmän. Kuten tässäkin.
Konsultti-> Yksikönpäällikkö-> Yksikönjohtaja-> Aluepäällikkö-> Linjapäällikkö-> Linjajohtaja

Kipinä syttyi ensimmäisen kerran n. neljä vuotta sitten, kun olin ollut ystäväni kutsuilla ja pidin jatkokutsut. Olin silloin jo kiinnostunut aloittamaan konsulttina, mutta kyseinen konsultti ei saanut puhuttua minua ympäri. Ajatus muistui uudelleen vuosi takaperin kun olin jälleen kutsuilla ja konsultti oli aivan huippu! Mutta eeeii... "Ei oo autoo, se on niin hankalaa ilman." Aikaa kului, ostettiin auto ja sitten se välähti. Nyt tai ei koskaan! Harmittaa etten aloittanut aikasemmin :)

Haaveeni on lopettaa päivätyöni ja keskittyä vain tähän. Haluan tästä itselleni uran. Eikä se ole mahdotonta. Miksi vain unelmoida kun ne unelmat voi toteuttaa?

Www.senjaolenius.partylite.fi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti