perjantai 31. tammikuuta 2014

Kevätseikkailu

En niin malta odottaa 8.3 olevaa Partyliten kevät seikkailua!! Lippu maksaa 44e (kun ottaa kaverin mukaan kimppalippu 69e) ja se sisältää lounaan ja 44 euron arvosta tuotteita uudesta kesä kuvastosta. Pyysin mun hyvää ystävää mukaan joka on viittä vaille kallellaan rupeemassa konsultiksi, mutta vähän vielä epäröi. Kevätseikkailun tarkoitus on sponsorointi eli saada uusia konsultteja. Luvassa on hyvää seuraa, shoppailua, uutta tietoa, shoppailua ja vähän lisää shoppailua. I love this! <3

Maanantainen tuote-esittely mun entisessä työpaikassa jänskättää aikas paljon! Pyysin mun päälliköltä muutamaa juttuu lainaan, mutta ei ollut ainakaan vielä vastannut niin enköhän mä pärjää ilmankin :) on mulla kumminkin omasta takaa aika paljon kaikkee.


Ikävästi flunssa on taas iskeny, mutta hirveesti finreksii niin pöpöt lähtee pois. Nyt siivoomaan kun murut on pulkkailemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti