sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Syksyn ensimmäiset kutsut

Mulla on tosiaan ollu vähän taukoa noissa Partylite kutsuissa, kun en oikein osaa ajatella kesää ja kynttilöitä samassa lauseessa. Ja pakko myöntää että se innostuskin vähän laantu. Mutta nyt oon palannu takas hevosen selkään ja pitäny ekat kutsut, Vieraita ei taaskaan montaa tullu ja rupesin miettimään pääsiskö ihmiset paremmin arkena..
Mutta halusin kumminkin nähdä vähän vaivaa pöydän eteen ja tämmönen tuli:


Järkyttävän sotkunen makuuhuone taustalla, mutta keskitytään tähän ihanaan syksyiseen pöytään :)
Tintti oli hirveen kiinnostunu pöydästä koko ajan ja piti millon puhaltaa kynttilöitä sammuksiin, millon repii pihlajanmarjoja, tunkee ne suuhun, sylkästä pois ja totee "Ei tykkää!"


Tänään oli muutenki vähän huonompi päivä, kun väsytti kauheesti ja kaikki oli huonosti ja ärsytti. Eikä pikku-apina helpottanu tilannetta yhtään.
Mutta nyt on tääki päivä pulkassa ja huomenna alkaa taas arki. Täys viikko töitä (ma-pe) ei oo hetkeen ollu. Mennään huomenna mun siskon kaan salille Bodypumpiin, kun siellä on ilmaset ryhmäliikunta tunnit huomenna ja tiistaina. En ees muista millon viimeks olisin ollu salilla ja sisko eioo varmaan ikinä edes ollu :) Saa nähä päästäänkö ees sinne asti :D

Nyt hörppäsen vielä kupposen teetä ja painun pehkuihin kuunnellen Knallia ja Sateenvarjoa piiitkästä aikaa. Oon muuten ihan rakastunu tohon Twiningsin Earl Grey teehen. Join sitä tädin luona kun oltiin siellä kylässä enkä muistanu kuinka hyvää perus-teetä se on. Oon juonu vaan jotain Liptonia, English Breakfast teetä ja ollu siitä ihan tohkeissani. Pyh!

Hyviä unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti