torstai 18. elokuuta 2016

OAO (=oman auton omistaja)

En ois kyl ihan heti uskonu näkeväni tätä päivää. Nimittäin sitä, että mulla ois oma auto.. Postauksessa Pelkoa ja inhoa Hyvinkäällä mainitsin ettei autolla ajaminen oo ihan se kivoin juttu ja Wruuumwruuum postauksessa kohtasin vähän pelkojani. Sen jälkeen autolla ajaminen taas jäi ja jäi ja jäi. Sitten tuli muutto ja Tintin kerhon alku lähesty. J:tä rupes selvästi ahdistaa se tieto, että joutuu luovuttaa autonavaimet mulle 3 kertaa viikossa, että pääsen viemään Tintin kerhoon. Matkaa sinne kumminkin on reilu 5 kilsaa ja kävellen matka kestää tunnin (testasin). Mua taas rupes ahdistaa se tieto, että joudun 3 kertaa viikossa ajaa sinne ja takas. Rupesin jo miettii, et kyllä sen 10 kilsaa pystyy kävelee, mutta kun sataa vettä koko ajan ja kun tulee talvi, pötsi kasvaa niin ei oo ehkä mikään ihanteellisin valinta..
Ollaan puhuttu sillon tällön toisesta autosta, mutta ne on jääny vaan puheiks. Viime viikonloppuna J teki siskonsa kaa vähän bisneksiä ja nyt meillä on kakkosauto eli mulla on neljä pyöränen menopeli missä on moottori!


Siis mulla! Ihmisellä, joka ei aja kun pakosta jos sillonkaan :D Tosin toi on tosi pikkunen kauppakassi niin helpottaa huomattavasti ajamista ja mä oon halunnu pienen pienen auton. Eipä J:n tarvinnu luopuu Fordista :D
Melke joka päivä on tullu nyt ajettua, mutta en vielä Hyvinkään ulkopuolella. Ehkä mä joku päivä ylitän sen kynnyksen.
-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti