perjantai 1. huhtikuuta 2016

Kirppari löytöjä

Meillä piti olla eilen J:n kanssa vähän niin ku treffi-ilta, kun Tintti oli menossa mun siskolle yöks ja A mun kaverille/ A:n kummitädille. Mutta mun kaveri tulikin kipeeks niin A jäi kotiin. Sellasta sattuu välillä. Mentiin käymään Vantaalla Lanttilan kirpputorilla ja sieltä löyty aika paljon kaikkee kivaa. Vähän sisustusjuttuja:





Tää oli kyllä ehdottomasti paras löytö. Dino-kiikkutuoli A:lle. Oli tosi siistissä kunnossa ja makso ainoastaan 4e! Lähti niin mukaan.



Löyty sieltä vielä A:lle kesä-sandaalit, 1 ja 2 tuotantokaudet sarjaa Will&Grace, mekko äitin 5-kymppisille ja J löysi Nintendo DS-konsolin peleineen. Mä tykkään käydä tosi paljon kirppiksillä ja on mulla ollut myös aika usein oma pöytä. Välillä löytyy kauheesti kaikkee ja välillä taas ei niin mitään. Tintille koitin kattoo välikausipukuu, mutta ei ainakaan vielä löytyny. Käykö joku siellä ruudun toisella puolella paljon kirppiksillä?
-S

2 kommenttia:

  1. Huippuja löytöjä!
    Ihanat viikonloput!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon niistä ihan innoissani :)
      Ihanat viikonloput myös sinne <3

      Poista