keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Aika kultaa muistot

On niin lämmin, että on vaikee uskoo kesän vihdoin tulleen. Mä vihaan lenkkeily ihan sika paljon, mutta viikonloppuna, kun piti mennä jumppaan, mut se olikin peruttu niin aattelin lähtee A:n kanssa lenkille ku olin asennoitunu siihen, että nyt urheillaan. Salille en jaksanu raahautuu ku ol niin upee ilma.



Äitienpäivä vietettiin kans helteiden merkeissä. En saanu aamupalaa tai mitään sänkyyn, mutta kun J heräs Tintti huutaa "Minä haluan tehdä isille kahvia!" Sillee tänks :D Sain mä ihanan lahjan minkä Tintti oli tehny kerhossa. Tosin sain sen jo hyvissä ajoin. Kovasti se puhu mulle jostain sydämmestä minkä on tehny mulle, mutta on vielä kerhossa. On se vaan ihanaa saada tommosia <3


Mentiin J:n siskon luokse äitienpäivä syömingeille. J:n sisko teki lapsille ruuan, ihan sika hyvää mureketta minkä ohjeenki pyysin J:n veljen vaimolta. J:n veljen vaimo teki aikuisille ruuan, Naudan paistii täytetty pekonilla ja luumuilla mitkä hautu punaviini-kermakastikkeessa. Ah! Taivaallista. Me tehtiin sit jälkkäriks porkkanakakkua.
J:n siskon vanhimmalla pojalla on mopo (tai what ever) nii Tintti oli siitä ihan kikseissä ja halus kauheesti mennä kyytiin istuu. J heitti ittekseen pienen lenkin sillä ja moottoripyörä-kuume iski siihen taas ja kovaa.


Sitten mun kuvat loppuukin kun seinään. Miks ihmeessä? En todellakaan muistanu tai odottanu, että muhun iskin nyt jo alkuraskauden oireet. Aika todellakin kultaa muistot. Nää ihanat kesäpäivät menee hukkaan kun joudun olee lähellä vessaa jos lentääkin laatta. Vielä ei oo lentäny, mutta kuvottaa ihan sairaasti ja varsinkin iltasin. Kirjotan tätä postausta nut kun on vielä hyvä olo, koska ei voi tietää iskeekö oksetus tunnin päästä vai 10 minuutin. Ja toinen ongelma on se, että mä oon ihana jäääätävän väsyny! Normisti jos vedän parin tunnin päikkärit vähän myöhemmin nii en nuku yöllä, nyt ei todellakaan oo sitä ongelmaa. Katoin eilen euroviisujen semifinaaleja niin nukahdin kesken kaiken! Siis whaat! Kiva yrittää pysyy hereillä, kun se finaali tulee... Sillon, kun odotin Tinttii olin kolme kuukautta pää vessanpöntössö ja A:n kohalla sitä kesti vaan viikon. Ja sillonkin olin kesälomalla ja muuten painoinki duunii melkee loppuun asti. Mut kummankaan kohalla en ollu näin väsyny. Nytki vaan haukottelen. Pidetään sormet ja varpaat ristissä, että tää kaikki ois ohi lauantaihin mennessä, kun on äipän 50v BILEET! En malta oottaa ja se äitin lahjakin on ihan huippu! Ja se on kokonaan J idea. Täytyy varaa nessupaketti siihen mukaan ;)
-S

2 kommenttia:

  1. Että niinku nessupaketti mun lahjan mukaan??? Mä en niin malta odottaa että saan sen jota ootte pitäneet salassa niiiin kauan ja J on ollu asiasta ihan täpöllä :)))
    Näemme ylihuomenna :) Toivottavasti oot suunnilleen siinä kunnossa että voi syödä mun herkkuruokia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sä kuule pärjää ilman nessuja ;) Tänään on ollu hyvä fiilis niin toivotaan, että se huonot olit olis enää historiaa ja alkais tää raskaus-hehku :D

      Poista