keskiviikko 10. elokuuta 2016

Vauvabuumi

Tuntuu, että joka toinen tuttava, bloggari tai tutun tuttu odottaa vauvaa. Tai ehkä sitä vaan kiinnittää siihen huomiota nyt kun on ite maha pystyssä.
Ajatella, että nyt mennään jo puolessa välissä ja näillä viikoilla sitä saa tietää kumpi tulee jos haluu tietää. Haluttiinko me? No tietysti haluttiin! Mä en ois kestäny odottaa synnytykseen asti.


Vähän ärsytti kun monet oletti, että kahen tytön jälkeen meille tulee automaattisesti poika. Mulla ei ollu mitään fiiliksii siitä kumpi tulee nii odotin tätä rakenneultraa ku kuuta nousevaa. Kun odotin Tinttii mä toivoin niin kovasti tyttöö ettei mitään järkee ja A:n kohalla raskaus oli niin erilainen ku Tintin kohalla, et olin varma pojasta. Tässä raskaudessa on ollu molempien sekotusta, mutta kumminki ihan omanlaisensa. Ehkä pikkusen enemmän halusin poikaa, koska meillä oli nimi jo valmiina ja J tyrmäs ainoon hyvän tyttö nimen minkä keksin niin olin vähän huolissani :D Tästä sekavasta tekstistä saatto ehkä lukee rivien välistä, että tytöt saa pikkuveljen <3


Nyt loputkin jemmatut pienet tyttö vaatteet joutuu pistää kiertoon. Oon säästäny ihan muutamia pikkusia mekkoja Tintiltä mitkä saa jäädä arkistoihin. Helppoohan se ois ollu vaatteitten kannalta, että olis tyttö tullu, mutta kiva päästä hypistää pieniä pojan vaatteita :)


Sisarusrattaat hommattiin jo viime syksynä pikku kolmosta ajatellen. A on sillon vielä sen verran pieni ettei jaksa kävellä tai seisoa seisomalaudalla koko aikaa niin nää oli meille paras ratkasu. Kolmirenkaiset on sporttisen näköset, helposti liikkuvat ja peräkkäin olevat istuimet takaa sen, että pääsee ahtaistaki paikoista. Mulla oli viime lokakuun I love me-messuilla siskon sisarusrattaat lainassa missä oli vierekkäiset istuimet niin ne oli mun mielestä tosi epäkäytännölliset. Ainoastaan kantokoppa uupuu näistä rattaista niin se täytyy hommaa.
Isoimmat hankinnat on jo ennestään (rattaat, sänky ja turvaistuin), vaatteet uupuu ja jotain pientä tilpehööriä. Rintareppu ois kyllä aika must must. Lapsimessuilta bongasin yhen kojun missä esiteltiin mm. matkapottia, imetystyynyjä ja kantoreppuu/liinaa, mutta en kuollaksenikaan muista mikä firma oli kyseessä! :/ Ja seuraavat messut on vasta huhtikuussa ja sillon on vähän turhan myöhästä. No eiköhän tässä puolessa vuodessa löydy joku hyvä reppu (ei BabyBjörniä, niitä ollu kaks ja ne ei ollu hyviä). Onko ehdotuksia?
Vauvatunnelmiin!
-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti