lauantai 6. syyskuuta 2014

Mikä vapaa Lauantai?

Tänään piti mennä takaisin työmaalle melkein viikon laiskottelun jälkeen. Piti kävellä töihin kun olin jättänyt pyörän työpaikan pihalle eikä sitä tullut haettua sieltä. Käveleminen teki ihan hyvää niin kerkesi heräämään kunnolla ja pääsin vihdoinkin testaamaan mun tuli teriä Adidaksen lenkkareita.


Tinttikin heräsi ennen mun töihin menoa. Oli se kiva antaa vielä aamu halit ja pusut, olin kumminkin vasta kuuden aikaan kotona.

 Aamulla tuppas olemaan vähän sumuista.


Aika päheen väriset eiks jee? :D Tajusinpa samalla että noi kengät mätsää mun kuulokkeisiin!

Työpäivä meni onneks nopeesti ja huomenna on vapaapäivä ja sittenkin täys viikko. Pitäis keskiviikkona raahautuu neuvolaan ja perjantaina hammaslääkäriin.. Hyi.

Tämmönen Lauantai tällä kertaa ja loppuilta meneekin sohvalla möllöttäen ja huomenna oliskin pitkästä aikaan Partylite-kutsut. Tulijoita ei nyt oo kauheen montaa, mutta parempi sekin kun ei yhtään. :)

Hehei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti