keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Kotoisia kotikuvia

Nyt oon ottanu vähän lisää kuvia meidän kodista. Sisustus on lähellä mun sydäntä ja vasta näin aikuisiällä se mun sisäinen sisustajansilmä on ns. puhjennu kukkaan. Kun muutin pois kotoo niin mulla ja silloisella poikaystävällä oli kaksio jossa molemmat olkkarin seinät oli maalattu sinisellä. Eikä se ollu mikään söpö sininen vaan semmonen värikynän sininen, ehkä vähän tummempikin. Ruma joka tapauksessa. Sillon halusin pähkinää ja valkosta. Ei se oikein onnistunu, mutta yritys hyvä kymmenen. Oon ollu aika huono seinäsisustaja. Oon aatellu, että hyllyt on se the thing, mutta niihin on vaikee löytää tavaraa mitä ei tartte olla koko aikaa vaihtamassa. Sisustus on edelleen vaaleeta, mutta jossain vaiheessa kun hommataan uus sohva niin ajattelin vähän heittää sitä tummempaan suuntaan. Grafiitin/tummanharmaa (ei kumminkaan liian lähelle mustaa) houkuttais.











Lisää kuvia löytyy home sweet home-postauksesta ja instagramista nimellä @senjaolenius
-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti