keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Tikis

Rupesin käymään salilla viime syksynä pitkän tauon jälkeen. Ennen kun aloin odottaa Tinttiä olin töissä kuntosalin vastaanotossa ja samalla tuli käytyä ryhmäliikunta tunneilla sillon tällön.

A:n syntymän jälkeen piti alottaa taas salilla käynti, mutta se vaan veny ja veny, mutta syksyllä sitten otin itteeni niskasta kiinni ja otin kuntosalijäsenyyden. Käyn oikeastaan vaan ryhmäliikuntatunneilla, koska kuntosalin puolella ei tuu tehtyy niin täysillä ja jumppatunneilla ei tartte ajatella.
Oon välillä miettiny onko mitään tuloksia tullu kun ei aina oikein tunnu siltä. Juuri kun olin alottanu salilla käynnin niin oon ottanu "lähtötilannekuvat" ja tänään otin uudet kuvat. Ehkä jotain on 6kk aikan saattanu tapahtua...
Tekemistä tässä kropassa vielä on ja paljon, mutta oon silti aika ylpee jo näistä saavutuksista. Ja jos mulla olis ollu tiukka ruokavalio koko ajan ja olisin käyny joka viikko 5x jumpassa nii olisin varmasti tiukemmassa kunnossa. Mutta tästä on hyvä jatkaa.
-S



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti